Hamownia

* Hamownia motocyklowa - JABLONSKIRACING.pl *
F.U. Koliber - Krzysztof Jabłoński
ul. Trzemeszeńska 25
62-200 Gniezno

Serwis silników i motocykli:
- żużlowych
- motocrossowych
- enduro
 
Pomiary:
- mocy
- momentu obrotowego
- spalin
- przełożenia
- przyspieszenia
- straty mocy

. Obsługa podczas zawodów i treningów
. Wypożyczalnia silników i motocykli
. Budowanie motocykli żużlowych wg specyfikacji FIM Grand Prix
. Produkcja elementów z włókna węglowego (caron)

Precyzyjne testy na torze telemetrią komputerową:
- czas okrążeń (fotokomórka)
- prędkość
- obroty silnika
- inne

Kontakt:
tel. 061 428 64 90
kom. +48 886 621 208
mail

Warsztat powstał pod koniec 2005 roku. Z połączenia pasji, wiedzy i chęci osiągnięcia sukcesu. Epoka przerabiania silników "w ciemno" nigdy nas nie dotyczyła. Dzięki nowoczesnym maszynom obrabiającym i urządzeniom badawczo-pomiarowym stworzylismy STUDIO mocy i momentu obrotowego, które w swojej branży jest jednym z najlepszych i najdynamiczniej rozwijających się w Polsce.

Zajmujemy się silnikami jednocylindrowymi do speedway'a i od nie dawna do motocrossu. Oferujemy kompleksowy TUNING mechaniczny silnika z dostrojeniem elektronicznym (jeśli jest to możliwe).

Oto jak pracujemy:
* Za pomocą DATA Recording zbieramy wszystkie potrzebne nam dane, czyli np. na jakim pułapie obrotów poruszasz się na swoim motocyklu po torze.


Wykres telemetrii wyścigu

* Przerabiamy silnik w ten sposób, aby uzyskał najlepszy moment obrotowy dla Twojego pułapu i moc tam, gdzie będziesz ją potrzebował, czyli np.:
- projektujemy i kształtujemy kanały dolotowe i wydechowe poprawiając przepływy,
- modyfikujemy i dobieramy odpowiednie kąty przylgni gniazd zaworowych,
- montujemy odpowiednie części lub sami je konstruujemy, np.: wałki rozrządu.
- dobieramy odpowiednią charakterystykę sprężyn zaworowych.


Wykres Flow Bench - prędkości w kanałach głowicy


Wykres Flow Bench - poprawa przepływów głowicy KTM SXF250


Komputerowy pomiar wałków rozrządu

* Potwierdzamy to sprawdzając silnik na HAMOWNI, gdzie dokonujemy m.in. dokładnych odczytów przyspieszenia, ale też np. Lambdy co pozwala nam dostroić precyzyjnie skład mieszanki paliwowo-powietrznej.


Wykres charakterystyk mocy dla silników żużlowych


Wykres mocy KTM SXF 250

Jednym zdaniem: Jeśli wiesz czego oczekujesz od swojego silnika - my go dla Ciebie przygotujemy! Testy i regulacje wykonujemy do skutku, czyli tak długo, aż klient osiągnie stan zadowolenia.

Poza tym prowadzimy standardowe serwisy silników:
- regulujemy luzy zaworowe,
- wymieniamy oleje i filtry,
- regenerujemy, wyważamy i centrujemy wały korbowe,
- wymieniamy gniazda i prowadnice zaworowe,
- honujemy i regenujemy cylindry nicasil,
- szlifujemy korbowody,
- i wiele innych.

Zastrzeżenie:
Z uwagi na dokładność, precyzję i pasję każdy silnik traktujemy jak dzieło sztuki. Nie działamy na czas, nie przyjmujemy zleceń taśmowo.